tag:blogger.com,1999:blog-3617585504285816556.post507404935831396114..comments2013-04-26T15:17:04.446-07:00Comments on Negaholistit: Radikaali brändiTimo Hyvärihttp://www.blogger.com/profile/00393552155448464985noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-3617585504285816556.post-15440786802071019502010-11-23T03:13:55.858-08:002010-11-23T03:13:55.858-08:00Jooh, jokaisen tulisi hengittää brändiä, että homm...Jooh, jokaisen tulisi hengittää brändiä, että homma toimii. Jos se tiskin takana oleva luupää on vaan "töissä täällä" niin jossain on vikaa. Fanaattinen uskonnollisuus on hyvä benchmarkin kohde hyväksi brändiksi aikovalle. (esim apple on saavuttanut tälläiset mittasuhteet)<br /><br />Ja ei mitään muutaku olkaa siellä Shasassa uskollisia alkuperäiselle plänille, eli Suomi foodeille niin kyllä se homma etenee :)Timo Hyvärihttps://www.blogger.com/profile/00393552155448464985noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3617585504285816556.post-11644605503385008222010-11-22T12:25:59.190-08:002010-11-22T12:25:59.190-08:00Mielenkiintoiseksi homman tekee vielä isossa firma...Mielenkiintoiseksi homman tekee vielä isossa firmassa se, että se asiakasrajapinta on monesti joku random myyjä, ja senkin pitäisi aina lunasta brändilupaus.Anttihttps://www.blogger.com/profile/16521543291885852795noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3617585504285816556.post-37363380043198630832010-11-22T12:20:44.522-08:002010-11-22T12:20:44.522-08:00Eipä tuo yllä esitelty brändiajattelu paljoa eroa ...Eipä tuo yllä esitelty brändiajattelu paljoa eroa alan gurujen kuten Aakerin tai Kellerin teksteistä. Harmi vain, että monessa yrityksessä markkinointi jää taka-alalle eikä esim. johtoryhmässä ole aina tilaa markkinointipäällikölle siinä missä talouspamput siell aina istuvat. Toki vahva brändi on koko firman, ei vain erillisen markkinointiosaston asia, mutta sieltä sitä nyt kuitenkin pääasiassa johdetaan.Anttihttps://www.blogger.com/profile/16521543291885852795noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3617585504285816556.post-47163252180190343032010-11-21T12:22:49.530-08:002010-11-21T12:22:49.530-08:00Tämä esseeblogisetti on kyllä loistava. Olen juuri...Tämä esseeblogisetti on kyllä loistava. Olen juuri lukemassa Photoreading kirjaa (mistä seuraava postaus) ja innostunut entistä enemmän Sarasvuonkin suosittelemasta kirjojen selailusta. Selattuasi suuren määrän kirjoja voit keskustella niistä vaikka et olisi niitä lukenut. Tähän tietysti auttaa muutamien tekniikoiden hallinta.<br /><br />Tämä blogi on loistava työkalu fiksujen kirjojen selailuun. Tiivistämme toisillemme parhaita paloja hyvistä kirjoista. Vielä kun tulemme samasta aivopesulasta, niin satumme pitämään samantyyppisiä asioita tärkeimpinä. <br /><br />Nyt tajuan taas hieman syvemmin brändihommista. Shasalla olen huomannut, että on pirusti hankalampaa offlinessa pitää omasta jutusta kiinni kuin netissä. On tulosvastuu ja negatiivinen palaute/asiakkaiden vähyys alkaa ahdistaa heti ja tekee mieli alkaa kopioimaan S-ryhmän mainostekniikoita. Antaa taas rohkaisua tämä, kiitos Timo! LoistopostausPessi Peurahttps://www.blogger.com/profile/04176248151382223722noreply@blogger.com